Antropologija

• Maje i „melting pot“ – otkrijte poveznicu

foto: Takeshi Inomata/University of ArizonaArheolozi u Gvatemali otkrili su nove informacije o civilizaciji Maja po pitanju prelaska iz nomadskog na sjedilački način života. U pojašnjenju ovog procesa važno je razumjeti značenje termina „melting pot", koji istra...

Prehrana i zdravlje

Biologija

• Invazivne biljke pridonose očuvanju ugroženih kornjača

foto: Washington University in St. LouisVećina istraživanja o ulozi invazivnih (alohtonih) vrsta biljaka i životinja naglašava negativne ekološke utjecaje. No, utječu li sve invazivne vrste loše? U jednom fascinantnom slučaju odgovor bi mogao biti negativan...

Okoliš

• Moguće je očuvati Veliki koraljni greben!

foto: flickr.comVodeći znanstvenici koji se bave proučavanjem Velikog koraljnog grebena kažu da bi Australija mogla vratiti prijašnji „sjaj" grebenu kroz vođenje bolje politike koja se fokusira na znanost, zaštitu i očuvanje ovog svjetski poznatog resursa.

Change the content of this template to fit your needs.

Aktualno

Biologija.com.hr Objavljeno 01.04.2015 10:04:59

foto: bioteka.hrUdruga Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti priključuje se ovogodišnjem obilježavanju Dana planeta Zemlje, 22. travnja. Pogledajte što smo vam pripremili i uključite se u naš program!

Biologija.com.hr Objavljeno 08.04.2015 12:04:00

foto: flickr.comZnate li da današnji planet Zemlju dijelimo s nekim biljkama koje se evolucijski nisu mijenjale već 200 milijuna godina? Takve biljke zovemo živi fosili - to su organizmi skoro nepromijenjeni od vremena svojih izumrlih predaka i obično nemaju bliže živuće srodnike. Njihov je karakteristični razvoj doveo do toga da danas takve biljke često odudaraju izgledom te načinom života i razmnožavanja. Ipak, one i dalje odolijevaju današnjim uvjetima na Zemlji. Neke od tih biljaka "starog kova" istražit ćemo u sljedećem članku.

Ivan Car Objavljeno 08.04.2015 12:04:00

foto: Michigan State University Center for Systems Integration and SustainabilityPovučene velike pande fasciniraju ljude diljem svijeta, ali se jako malo zna o tome kako provode svoje vrijeme u bambusovim šumama Kine. Ipak, to više nije nepoznanica jer je istraživački tim sa Sveučilišta Michigan došao do novih spoznaja koje su objavljene u ovomjesečnom časopisu Journal of Mammalogy. Naime, znanstvenici su pratili pet pandi u divljini na kojima su se nalazile GPS ogrlice koje su prikupile mnogo podataka tijekom višemjesečnog promatranja. Što su točno otkrili, pročitajte u tekstu.

Ivan Car Objavljeno 03.04.2015 13:04:00

foto: flickr.comAnaliza provedena od strane istraživača Centra Johns Hopkins utvrdila je da postoje značajni rizici od pijenja sirovog (nepasteriziranog) kravljeg mlijeka. Potrošači sirovog mlijeka imali su gotovo 100 puta veću vjerojatnost za bolesti uzrokovane hranom od potrošača pasteriziranog mlijeka.

Iz drugih medija Objavljeno 27.03.2015 11:03:00

foto: flickr.comOčuvanja agrobioraznolikosti nema bez tradicionalnih poljoprivrednika. Saznajte više o primjerima iz naše bliže okoline.

Mirela Uzelac Objavljeno 26.03.2015 11:03:54

foto: flickr.comJedna vrsta iz porodice mahunarki ima na stabiljci specifične bodlje koje čine dom jednoj vrsti mrava. Otkrijte u daljnjem tekstu o kojoj vrsti mahunarke i mrava se radi te kakav oni to suživot vode.

Mirela Uzelac Objavljeno 26.03.2015 11:03:00

foto: flickr.comTrenutni broj stanovnika na Zemlji je 7,300,317,360, a svake sekunde sve je veći. Prostor za život se smanjuje, a poljoprivredno pogodna područja nestaju pred očima za potrebe izgradnje novih kuća te zbog industrije. Ako se ovim tempom nastavi uništavanje obradivih površina, osnovne ljudske potrebe za hranom i pitkom vodom uskoro bi mogle postati globalni problem, ako već nisu samo što nismo još toga svjesni u tolikoj mjeri.

Prijatelji

Prijava na Newsletter

* obavezno polje

Izdvajamo

Zavođenje partnera sa stilom!