Antropologija

Prehrana i zdravlje

• Đikić: Napredujemo u borbi protiv raka

foto: Ivan ĐikićTumori u ranoj fazi sto posto su izlječivi, u srednjoj fazi su s lijekovima također visokoizlječivi, no u uznapredovaloj fazi, pogotovo kod metastatskih tumora, apsolutno smo neuspješni u liječenju i to se mora jasno reći. U takvoj fazi više nije bitno imate li novac za liječenje i...

Biologija

Okoliš

• Zemlja postaje sve osvjetljenije mjesto

Zemlja (foto: NASA)Ne, to nije dobra vijest. Posljednjih nekoliko godina uzastopno, uslijed umjetne rasvjete koja je u prostornom i količinskom porastu, naš planet nažalost postaje svjetliji i svjetliji. Doznajte detalje!

Change the content of this template to fit your needs.

Aktualno

Vedrana Šlipogor Objavljeno 20.11.2017 17:11:58

Znanstvenik i z nanstvenica (foto: Bioteka)Iako znanost postaje sve konkurentnija, znanstvenici su i dalje spremni podijeliti svoj rad s kolegama. To je, čini se, posebno istinito za muškarce znanstvenike koji informacije dijele s drugim pripadnicima svojega spola, a manje za znanstvenice po pitanju dijeljenja informacija s drugim ženama ili između različitih spolova.

Iz drugih medija Objavljeno 27.10.2017 14:10:00

Amanita muscariaIako boravak na svježem šumskom zraku i prilika za druženje s prijateljima u potrazi za ukusnim obrokom djeluje vrlo primamljivo, potrebno je imati na umu da posljedice nestručnog gljivarenja mogu biti opasne po život.

Petra Peleš Objavljeno 03.11.2017 12:11:00

Čuvaj moju privatnostStudeni je mjesec u kojem se obilježava Svjetski dan posvojenja, a kako bi posvojenje i važnost posvojenja približili svima udruga Adopta potrudila se da cijeli ovaj mjesec postane Mjesec posvojenja. Organizirali su mnogo druženja, događanja za promociju posvojenja i novih publikacija udruge. Detaljnije o događanjima tijekom Mjeseca posvojenja pročitajte na linku.

Iz drugih medija Objavljeno 09.11.2017 12:11:00

sumaMladi ljudi predstavljaju ogroman potencijal za razvoj koji je na razini društva važno prepoznati i podržati omogućavanjem različitih oblika aktivnog sudjelovanja uključujući i volontiranje. Projekt „FENIKS" udruge B4 adresira pošumljavanje opožarenih područja kao područje volontiranja, budući da u RH nije dostupan aktivan program koji bi povezao skupine mladih za provedbu ovakvih aktivnosti.

Jelena Likić Objavljeno 27.09.2017 12:09:00

foto: BtSHrvatska postaje domaćin još jednog fantastičnog znanstvenog, ali i popularnog događanja! Breaking the Surface (BtS) je međunarodna terenska radionica koja okuplja znanstvenike, istraživače i studente s ciljem podjele i usavršavanja znanja o podvodnim istraživanjima. Radionica se već deveti put organizira u Hrvatskoj, od 1. do 8. listopada 2017. na atraktivnoj lokaciji hotela Ilirija resort u Biogradu na Moru.

Prijatelji